PSP Pandora Direkt 5.50 GEN-D3 Full Yükle

kingorbis01

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Ocak 30, 2011
3
0
0
28
Abi şimdi bende psp 1004 warda 5.larda verisyondu bnmki sonra 6.35 ypdım sonra 6.37 bunu kıramam mı lutfen yardım
 

bado6100

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Ara 16, 2008
10
0
0
41
Merhaba arkadaslar,

Elimde full brick olmus bir PSP 2006 var. Data code yazmiyor, seri numarasi ise HE ile basliyor.

Simdi eger bu v3 ise zaten brick'i duzeltemeyiz degil mi?

Eger v2 ise o zaman bu konudaki yazilimi deneyebilirim degil mi?

Elimde pandora pili yapabilecegim bir FAT cihaz var, yalniz konuda magic ms denmis. Bu bildigimiz hafiza karti degil mi yani dosyalari hafiza kartina kopyalamadan once hafiza kartina bir sey yapmam gerekiyor mu?
 

atlantisprensi

Kayıtlı Üye
Kayıt Üyemiz
Eyl 13, 2008
99
0
0
Bende PSP 2006 eski anakartlı CFW 5.0 GEN D yüklü bir cihaz var. 5.0 M33-6 yapmak istiyorum sebebi de bu Neo Geo emulatörü sadece M33 versiyonlarda çalışıyor. Fakat mctuna kardeşim çalıştığını yazmış neo geo topici altına hemen br deneyim bakalım tşk
 

galaktos

Yeni Üyemiz
Kayıt Üyemiz
Mar 16, 2019
1
0
1
Benim psp 3004 birkaç defa kırmayı denedim ama hata verdi. Bu defa da olmazsa vallaha kıracam.
 
Üst