multiMAN ver 04.80.00 BASE CEX/DEX STEALTH Güncel

Kasatka

Duayen Üyemiz
Haz 24, 2008
713
60
0
#11
Fonksiyonu nedir yani hocam.
Ben coktandir 3.55 deydim . Dexlerde falan bu tabire rastladim ama icerigi nedir ne anlama gelir bilmedigim icin sordum.

Ayrica biri hayrina yine bu konuya 4.30 destekli FTP programi eklerse sevinirim.
 

cyber07

Kayıtlı Üye
Tem 18, 2009
35
0
6
#15

Allaha sukur artık oyun ındırırken eboot arama derdın den kurtulduk ya stabıl de olmus multıman super oldu valla

quıt game sorunu kalmadı

save donma sorunu yok

usb hdd oyunları otomatık algılıyor ondada sorun kalmadı (ebott ve paramso otomatık ne olursa olsun acıyor degıstırmıyor )

Turkce ps3 menusu ve multıman kullanınca harbıden ozel hıssettırdı ps3 arkadas :D
 

godofwar

Kayıtlı Üye
Nis 19, 2009
284
7
0
24
#16
Allaha sukur artık oyun ındırırken eboot arama derdın den kurtulduk ya stabıl de olmus multıman super oldu valla

quıt game sorunu kalmadı

save donma sorunu yok

usb hdd oyunları otomatık algılıyor ondada sorun kalmadı (ebott ve paramso otomatık ne olursa olsun acıyor degıstırmıyor )

Turkce ps3 menusu ve multıman kullanınca harbıden ozel hıssettırdı ps3 arkadas :D
3.55 eboot dosyalarını değiştirmiştik. 4.30da çalışıyor mu oyunlar ? Sonuçta orjinal ebootlar yok
 

cyber07

Kayıtlı Üye
Tem 18, 2009
35
0
6
#18
3.55 eboot dosyalarını değiştirmiştik. 4.30da çalışıyor mu oyunlar ? Sonuçta orjinal ebootlar yok
sole anlatım son cıkan pes 2013 borderlands 2 darksıders 2 oyunlarının ebootları orjınal sekılde oynuyorum hıc degıstırmedım ve dıger oyunlarımda 3.55 fıxlı sorunsuz acılıyor anlıcan 4.30 asasındakı oyunları banamısın demıyor ıster fıxlı olsun ısterse olmasın calsııtırıyor.


Burada bızımle ılgılenen arkadaslara tesekkurlerımı borc bılırım .... Tuna Ve byercana yardımcı oldukları ıcın ayrıca tesekkur ederım baya bılgı ve tecrube edındık
 

dead_space

Kayıtlı Üye
Ara 26, 2011
646
358
0
34
#19
slm paylaşım için emeğine sağlık hadi 4.30 cfw ciler gözünüz yadın iş başına

bende yazayım o zaman

Forever Kmeaw 3.55 CFW and Multiman 3.55 CEX
 
Üst